Wednesday, August 17, 2011

Things Happen...

Kon'nichiwa min'na / Hi Guys...


Lately , aku dah jadi budak jahat . Aku serong (ponteng) , lari sekolah (same je) dan macam-macam lagi . Sumer disebabkan seorang cikgu je . Disebabkan seorang cikgu tu je , aku x dapat nak fokus kat skool . Ataupun , memang betul cakap mak aku yang sebenarnya aku yang bersalah sebab malas nak siapkan kerja yang dia bagi ? No one knows...And , sorry cuz lame x update blog .   
Lagi satu , aku punye fon hilang ! Aku tengah xtau ape nak buat skang ni . Nak bagi alasan ape kat mak aku ? 


Aku : Ma , Aiman bawak phone gi skolah pastu Aiman bagi phone tu kat pengawas sebab takut kene rampas ngan cikgu ( benda betul ) .


Ma : What !? Huaaaarrrggghh !!!!







No comments:

Post a Comment